În zilele noastre, informația este la un click distanță. Majoritatea oamenilor caută informațiile de care au nevoie pe internet. Un content writer este responsabil cu informațiile care apar în mediul online.
Site-urile web ce îndeplinesc anumite condiții vor atrage un număr cât mai mare de utilizatori. Iar conținutul nu poate fi redactat de către orice persoană. Vei avea nevoie de un content writer.
Conținutul de calitate se va reflecta în traficul organic în continuă creștere de pe site-ul web, prin link-urile de pe rețelele sociale și mai ales prin recomandări. Un content writer va scrie calitativ, cu scopul de a-ți crește afacerea.
Un content writer va înmulți persoanele ce se abonează site-ului tău
Oamenilor le place conținutul informativ, succint, ușor de citit și la îndemână, indiferent de locul unde se află. Prin urmare, aceștia vor reveni constant pe site. Cu cât o persoană anume citește și interacționează mai mult cu site-ul, cu atât șansele ca aceasta să se aboneze sunt mai mari.
Din această cauză, site-ul tău necesită un conținut cât mai calitativ cu putință. Odată înregistrați cu adresa de e-mail, oportunitățile sunt mai vaste. Vei putea transmite informații suplimentare, iar campaniile de e-mail marketing vor funcționa din ce în ce mai bine.
Un om ce se abonează, are încredere în ceea ce ai de oferit. Content writer-ul se va ocupa de conținutul scris, astfel încât să îi atragă pe oameni unde îți dorești.
Din vizitatori vor deveni cumpărători
De la un simplu vizitator în căutarea unei soluții, la cititorul care urmărește cu atenție ceea ce postezi, până la abonatul paginii tale web este un drum de succes spre a deveni cumpărătorul produselor și serviciilor tale.
Desigur, totul se întâmplă în timp și cu răbdare. Content writer-ul va creea texte credibile. Înainte ca cineva să aibă încredere în brand-ul tău, trebuie să îi oferi credibilitate.
Publicarea informațiilor valoroase, ce au ca și scop informarea și educarea publicului țintă, dar și conversia lor de la vizitator la cumpărător, te va plasa în primele rezultate ale motoarelor de căutare. Prin urmare, îți va fi mult mai ușor să generezi venituri mai mari.
Content writer-ul va construi încredere
În general, oamenii nu cumpără de la companiile pe care nu le cunosc, asupra cărora nu au nici o certitudine. Ei au nevoie mai întâi de încredere. Content writer-ul se va ocupa, prin intermediul textelor, de clădirea unei fundații de încredere, dar și de menținerea ei pe parcursul anilor.
Conținutul scris are rolul de a-i ajuta pe oameni să-ți cunoască mai bine afacerea. Vor afla despre povestea din spatele brand-ului, despre vocea și imaginea sa, dar mai ales despre ceea ce le oferi.
Oamenii nu cumpără produse sau servicii, ci beneficiile oferite de către ele. Content writer-ul va fi capabil să scoată în evidență avantajele, nu caracteristicile. Publicul țintă are nevoie de rezolvări la probleme, nu de încă un produs ce sfârșește în debara.
Adăugarea unui conținut bun, în mod regulat, pe site-ul tău, va aprofunda relația de încredere dintre brand și potențialii clienți la care vrei să ajungi. Fiecare text scris este încă o oportunitate de clădire a credibilității.