Planificarea strategiei de link building

Fii specific despre ceea ce vrei şi vei atinge punctul dorit. Cu cât sunteţi mai specifici despre ceea ce vreţi să obţineţi, mai uşor va fi pentru a ajunge la obiectivul pe care vi l-aţi propus.

  • Creşterea vânzărilor directe de pe site-ul tău.
  • Link Building pentru a îmbunătăţi SEO (Search Engine Optimization).
  • Creşterea autorităţii şi prezenţei tale pe piaţa care te-ai axat.
  • Faceţi oamenii să fie mai conştienţi despre numele afacerii.
  • Îmbunătăţirea afacerii în motoarele de căutare când cineva caută numele firmei.

Aceste obiective le puteţi alege depinde de propria afacere. Gândeşte-te puţin timp la obiectivele tale cu adevărat. Vorbeşte şi cere propuneri cu alţi parteneri sau alţi proprietari de site-uri pentru a vă îndruma pe drumul corect. Având această discuţie cu alte persoane va clarifica abordarea şi prorităţile tale.

Multe persoane care încep construirea de link-uri (Link Building) nu au succes. De ce? Ei bine, deoarece construirea de link-uri necesită timp şi efort şi, dacă subestimezi acest obiectiv vei deveni deziluzionat şi într-un final vei renunţa. Nu vă aşteptaţi la aşteptări prea mari, prea devreme şi nu veţi eşua.

Începeţi cu prudenţă şi oferiţi-vă o şansă de a reuşi. De exemplu, obiectivul tău ar putea fi: “a publica şase guest post-uri pe site-uri externe în următoarele două luni”. Odată ce aţi atins acest obiectiv, setaţi altul şi mai mare. Setarea aşteptărilor corecte va defini obiectivele tale în management speak.

Un obiectiv are 3 componente esenţiale

  • Acesta trebuie să fie măsurabil – în cazul în care nu ştiţi cum să-l evaluaţi la început, cum se va şti că ai reuşit? (în exemplul de mai sus, vei şti când ai reuşit să ai 6 guest post-uri pe site-uri externe).
  • Acesta trebuie să aibă o dată ţintă – lucrurile pot eşua într-adevăr, dacă le lăsaţi. Dar nu e nimic atât de motivant ca stabilirea unui termen limită – o dată ţintă, prin care să atingeţi obiectivul propus. (Am spus “în următoarele două luni” – asta e clar).
  • Acesta trebuie să fie realist – trebuie să simţi cu adevărat că poţi realiza obiectivul tău. (Nu aveţi timp şi capacitatea de a scrise 6 guest post-uri bune în acel moment?) Numai tu poţi răspunde la aceste întrebări.

Şi odată ce aţi făcut obiectivele de mai sus trebuie să faci ceva cu adevărat important:

  • Scrie obiectivele tale pe o foaie şi lipeşte-o pe perete.
  • Atunci când ajungi la obiectivul tău, stabileşte unul nou şi scrie din nou pe foaie următorul obiectiv.
  • Deci, ne-am uitat la un obiectiv modest: “de a publica 6 guest post-uri pe site-uri externe, în două luni”.
  • Alegeţi cuvintele cheie.

Traficul motorului de căutare poate aduce un număr semnificativ de potenţiali clienţi pe site-ul tău. Cu toate acestea, astfel de trafic nu se va întâmpla accidental – trebuie să optimizaţi conţinutul pentru a atrage traficul din căutări. Deci, dacă am face bomboane de ciocolată realizate manual, vom dori link-uri de la site-uri de ciocolată. Dacă vom vinde biciclete de munte, ne vom dori link-uri de la site-urile relevante cu biciclete de munte.

Motoarele de căutare potrivesc răspunsul la cuvintele pe care oamenii le folosesc atunci când aceştia caută ceva – cuvinte cheie. Deci, dacă nu utilizaţi cuvinte cheie pe care oamenii le folosesc atunci când caută, atunci site-ul nu va apărea în rezultate – şi nu veţi primi trafic de pe urmă rezultatelor de căutare. Cu toate acestea, niciodată nu poţi ghici cele mai bune cuvinte cheie – pentru asta trebuie să cercetezi.

Pentru a fi de succes pentru cuvintele cheie veţi avea nevoie de link-uri de la alte site-uri relevante – şi trebuie să includeţi cuvinte cheie în textul ancoră oriunde puteţi. Locul evident pentru început sunt link-urile interne – elementele de meniu, categorii şi alte link-uri interne.

Deci, dacă furnizaţi biciclete de munte, folosind un element de meniu, cum ar fi “produse noi”, este risipitor. Luaţi în considerare ceva de genul “biciclete noi de munte”, deoarece textul ancoră conţine cuvintele cheie “biciclete de munte”.

Dacă începi un link building fără o analiză atentă vei pierde multe oportunităţi şi vei face o mare mizerie din obiectivele şi proiectul tău.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *